|
Magdalena Forum sedanjih in bodočih stanovalcev poslovno stanovanjskega objekta Magdalena v Mariboru
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
dm
Pridružen/-a: 01.12. 2007, 16:28 Prispevkov: 2
|
Objavljeno: 01 Dec 2007 17:17 Naslov sporočila: Stroški upravjanja????? |
|
|
Se vam zdijo stroški upravljanja mogoče previsoki?
Po podrobnem pregledu sem ugotovil kar nekaj nepravilnosti v računu:
- račun za mesec oktober je bil izstavljen 31.10.2007, na tem računu pa nas bremenijo za dva računa podjetja IN SERVIS-KOMPLEKS d.o.o. (račun št. 974 in 1071), ki je sta bila izdana 5.11.2007 in 9.11.2007!!!!!. Naslednja sta dva računa Elektra Maribor izdana 6.11.2007 (račun št. 0202798 in 0202799)!!!!! TA RAČUN SPLOH NI VELJAVEN!!!!!! NE MORE NAM UPRAVLJALEC IZSTAVITI RAČUN NA DAN 31.10.2007 IN NAM NA TEM ISTEM RAČUNU ZARAČUNATI STORITVE, ZA KATERE SO BILI RAČUNI IZSTAVLJENI PO IZDAJI NJIHOVEGA RAČUNA!!!!
- po postavki hišnik košnja trave nas bremenijo za 0,49% celotnega računa, po postavki hišnik pa 0,48% - mislim da jim ne gre dobro od rok zaokroževanje;
- zaračunali so nam tudi oglasno desko!!! Ok, celoten znesek je res samo 116,28 €, ampak mislim, da je to STROŠEK UPRAVITELJA. Jaz ne potrebujem oglasne deske!!!
- naj izpostavim še odvoz smeti : v mesecu septembru je skupen račun za odvoz znašal 635,50 €, v mesecu oktobru pa 1.797,03€. V ENEM MESECU SMO SPRODUCIRALI ZA 282% VEČ ODPADKOV???????????????
- pa še stroški čiščenja: v mesecu septembru so znašali 814,80 €, v mesecu oktobru pa znašajo že 999,60 €. Mar je naša čistilka začela uporabljati bolj kakovostna in posledično zaradi tega tudi dražja čistila? Če je temu tako potem prosim obvestite čistilni servis naj ne zapravlja denarja za dražja in bolj kakovostno čistila, ker je učinek isti kot pri ˝cenejših in slabše kakovostnih čistilih˝.
Mislim, da izbira upravitelja nikakor ni bila pravilna.
Lep pozdrav,
Damijan |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ms
Pridružen/-a: 26.11. 2007, 14:53 Prispevkov: 13
|
Objavljeno: 01 Dec 2007 18:48 Naslov sporočila: |
|
|
Se popolnoma strinjam.
Upravnika nismo izbirali stanovalci sami ampak je bil izbran s strani MTB-a. Vse kar lahko storimo mi ja da ga po 6 mesecih zamenjamo.
Glede čiščenja pa sem Cityu poslal mail prešnji mesec in so mi odgovorili, da je čistilka prisotna na objektu vsak dan od pon do pet po 6 ur, kar seveda ni res. Prisotna je maksimalno 3krat tedensko po 5 ur, plačana pa je nekaj čez 2 evra na uro, je povedala sama. Prejšnji teden pa blok C sploh ni bil očiščen. Tako, da res ne vem od kot čistilnemu servisu, ki je mimogrede hčerinsko podjetje City-a znesek 999 evrov, ki pa bo verjetno naslednji mesec še višji. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
igorb
Pridružen/-a: 20.11. 2007, 15:05 Prispevkov: 19
|
Objavljeno: 01 Dec 2007 19:11 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljena,
se strinjam da je račun res previsok - poleg tega mi še vedno niso jasni ključi za delitev stroškov.
Po moje bi moral biti račun za smeti za lokale in stanovalce popolnoma ločen. Postavke na skupnem računu za oktober pa so smešne.
Predlagam, da napišemo skupno pritožbo.
Lep pozdrav,
Igor |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bs
Pridružen/-a: 18.11. 2007, 16:14 Prispevkov: 62
|
Objavljeno: 02 Dec 2007 12:43 Naslov sporočila: |
|
|
Predlagani ključi so naslednji Predlagani ključi delitve.
Mislim, da niso dovolj skrbno pripravljeni, saj z lokali delimo skoraj vse (lokali imajo zase samo eno postavko). Nikjer se ne pojavlja čiščenje hodnikov in elektrika poslovnega dela - stanovalci sploh nismo solastniki dega dela stavbe.
Pripombe je potrebno posredovati upravniku - piše spodaj. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
maja
Pridružen/-a: 27.11. 2007, 14:05 Prispevkov: 17
|
Objavljeno: 02 Dec 2007 18:15 Naslov sporočila: preveliki stroški |
|
|
Dejstvo je, da so stroški hišnika in čistilke preveliki. Sploh pa na podlagi česa naraščajo? City nam zaračunava vse možne malenkosti: oglasna deska, ključi, intervencije hišnika, košnja trave. Ti dve zadnji postavki bi morali spadati pod redno delo hišnika, saj hišnik sigurno ni na objektu v nekem določenem času, ampak je zadolžen za intervencije oz. če so kakšni problemi. Skupna elektrika je pa res velik strošek. V garažah ne bi smelo biti 24 ur prižganih tako veliko luči, uporabiti bi morali varčne žarnice. Stroški poslovnih prostorov bi se morali zaračunavati posebej (od zavarovanja stekla, do elektrike na hodnikih, ločen keson...) Če ne bo city spremenil teh stvari in bodo naslednji mesec stroški spet tako veliki, sem takoj za to, da ga menjamo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
info
Pridružen/-a: 26.11. 2007, 08:51 Prispevkov: 18
|
Objavljeno: 03 Dec 2007 11:18 Naslov sporočila: |
|
|
Stroški na objektu Magdalena 1 so veliki, po PEL so tudi urejena razmerja med lokali in stanovalci.
Zagotovim lahko, da je čistilka vsak dan na objektu, kar spremljamo.
Predlagam pa, da se informirate o dogajanju glede upravljanja z nadzornim odborom, ki ima več informacij oz. bo vedno več tudi v stiku z upravnikom, saj se poskuša sproti reševati in urejati nastala problematika. Te problematike je sedaj na začetku kar nekaj in se tudi dokaj uspešno rešuje. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
dm
Pridružen/-a: 01.12. 2007, 16:28 Prispevkov: 2
|
Objavljeno: 03 Dec 2007 11:39 Naslov sporočila: |
|
|
Možno, da je čistilka vsak dan na objektu, vprašanje je koliko ur dnevno je prisotna? In zakaj se je račun za čistilko v roku enega meseca povečal za 180€ ?????
Naj izpostavim še košnjo trave: kako je mogoče, da smo v mesecu septembru morali plačati košnjo trave v znesku cca. 100€? V mesecu septembru je trava šele začela poganjati. Okoli objekta nimamo nobene ogromne travnate površine, kolikor se spomnim je bila v treh mesecih odkar živim tu trava pokošena samo enkrat ali dvakrat. Ali ne spada košnja trave pod delovne naloge hišnika, ki ga še dodatno plačujemo?
Prosim vas, da mi še razložite kako je možno, da se je v mesecu oktobru povečal obseg smeti za približno 280%. Vaš klasičen odgovor, da se je zaradi vselitve novih stanovalcev in njihovih smeti nastalih ob vselitvi me nikakor ne prepriča!!!! Kakšen izgovor bo pa naslednji mesec, kajti sedaj so vseljena večinoma že vsa stanovanja in ne verjamem, da se nam bo v naslednjem mesecu račun za odvoz smeti znižal!!!! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
belma
Pridružen/-a: 02.12. 2007, 12:34 Prispevkov: 60
|
Objavljeno: 03 Dec 2007 12:28 Naslov sporočila: odgovor infu |
|
|
Ne govorit prosim,da je cistilka vsak dan na objektu,kar ne drzi.
OsebNo smo se pogovarjali v petek z njo,ker je izredno slabo pocisceno.
Cistilka je tukaj V PONEDELJEK-vhod a
SREDA-VHOD B
PETEK VHOD C,VSE PO 5 UR,OB 13 H ZAKLJUCI.
PLACAJO JI SKROMNIH 2 EVRA NA URO JE REKLA.IN DA JE FUL POD PRITISKOM,KER ZA TE URE KI JIH DOBI PLACANE PRAVI NE MORE VSE TAKO POCISTITI,KER JE VELIK OBJEKT.
CITY PA TA CISCENJE POTEGNE OD NAS 1000 EVROV.
ZATO NE GOVORIT NEUMNOSTI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
LP _________________ OBSTAJA OROZJE,KI JE MNOGO STRAŠNEJSE OD NATOLCEVANJA: TO JE RESNICA. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bs
Pridružen/-a: 18.11. 2007, 16:14 Prispevkov: 62
|
Objavljeno: 03 Dec 2007 14:22 Naslov sporočila: |
|
|
Sem za test naredil primerjavo s položnicami od znancev, ki živijo v drugih blokih v MB.
Primerjava pokaže, da so stroški dokaj primerljivi razen:
- čiščenje je cca 2x dražje
- servisiranje lifta je cca 2x dražje
- dodatne skupne elektrike v višini 9€ nimajo nikjer.
Domnevam, da je pri nas vzorno čisto.
Predlagam, da Nadzorni odbor preveri vse račune podjetja
IN SERVIS-KOMPLEKS d.o.o. in
SEC d.o.o.
Zelo rad bi tudi vedel, kaj vse je postoril hišnik za 580€ (= cca 45ur ali 2 uri na delovni dan)
(če ne skrbi za red okoli smetnjakov, ne kosi trave, ...)
V prejšnjem stanovanju je vse to opravil hišnik, znesek je bil nižji,
storitev pa je pravtako opravljalo podjetje.
Če City MB ne nadzira svojih izvajalcev, jih moramo pa stanovalci.
Če koga zanima primerjana tabela, jo lahko prilepim. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
info
Pridružen/-a: 26.11. 2007, 08:51 Prispevkov: 18
|
Objavljeno: 04 Dec 2007 08:09 Naslov sporočila: |
|
|
Se strinjam, da je potrebno stroške preverit in se o tem pogovorit z nadzornim odborom.
Glede čistilke, pa lahko sami preverite zjutraj ob 7.00 da je vsak dan na objektu, vsaj jaz jo vidim vsak dan, ker me je zanimala njena prisotnost. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
belma
Pridružen/-a: 02.12. 2007, 12:34 Prispevkov: 60
|
Objavljeno: 04 Dec 2007 13:03 Naslov sporočila: |
|
|
glej spostovan INFO!
Preverili smo prisotnost cistilke direktno iz njenih ust in hisnika.
Ne trdit svojih prepricanj,ker niso pravilne.
lp _________________ OBSTAJA OROZJE,KI JE MNOGO STRAŠNEJSE OD NATOLCEVANJA: TO JE RESNICA. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
info
Pridružen/-a: 26.11. 2007, 08:51 Prispevkov: 18
|
Objavljeno: 05 Dec 2007 07:31 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni,
Nevem če imate prav. Dvomim, da bi čistilka sebi v škodo rekla, da je manj tukaj kot je dejansko. Tudi jaz sem se pogovarjal s hišnikom, pa mi je potrdil, da je čistilka vsak dan prisotna. Dobil pa sem tudi informacijo, da bo na oglasnih deskah po novem tabela prisotnosti čistilke, da bomo lahko vsi spremljali kdaj je dejansko tukaj. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
belma
Pridružen/-a: 02.12. 2007, 12:34 Prispevkov: 60
|
Objavljeno: 05 Dec 2007 10:50 Naslov sporočila: |
|
|
NE BLEFIRAT,ROBERT! _________________ OBSTAJA OROZJE,KI JE MNOGO STRAŠNEJSE OD NATOLCEVANJA: TO JE RESNICA. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
belma
Pridružen/-a: 02.12. 2007, 12:34 Prispevkov: 60
|
Objavljeno: 05 Dec 2007 13:45 Naslov sporočila: |
|
|
JAZ GOVORIM ZA NASE HODNIKE KOLIKOKRAT CISTI IN KAKO CISTI.NASE HODNIKE CISTI SAMO ENKRAT NA TEDEN IN SE TO ZELO SLABO.
V TOREK IN CETRTEK KO PA BI NAJ BILA NA OBJEKTU PA NE CISTI NASIH HODNIKOV,ZAKAR JE TO ZA NAS ZELO POMEMBNO.
ZDI SE MI NEUMNO,DA BI PLACEVALI TOLIKO DENARJA ZA TISTO KO NEKAJ POMETA ZUNAJ OKOLI,KER JE CEZ PET SEKUND ZOPET ISTO ZARADI GRADBISCA.
TAM,KO SMO PREJ ZIVELI JE HISNIK POMETAL OKOLICO IN SKRBEL ZA ZELENICE,CISTILKA PA JE DELALA TISTO KVALITETNO ZA KAR SMO JO PLACEVALI.
LP _________________ OBSTAJA OROZJE,KI JE MNOGO STRAŠNEJSE OD NATOLCEVANJA: TO JE RESNICA. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sonovak
Pridružen/-a: 10.12. 2007, 18:24 Prispevkov: 2
|
Objavljeno: 10 Dec 2007 18:33 Naslov sporočila: |
|
|
Popolnoma se strinjam z navedenim! Sama sem se že drugič obrnila na upravljalca glede računa za oktober, pa me sploh nobeden ne jemlje resno. Zahtevala sem pojasnilo in seveda stornacijo računo, pa sem po 10 dneh dobila samo skopi odgovor kaj vse računajo. Kaki poslovni del, dodaten odvoz smeti, trikratno zaračunavanje elektrike za garažo na kar dveh računih. Lepo vas prosim. Pa saj to ni normalno! Računa enostavno ne bom plačala v takem znesku. Pa vidla sem tudi, da se omenja čiščenje garaže- KJE? Ta garaža po mojem mnenju še ni videla metle in čistila. Počasi bodo oni nam morali plačevat avtopralnico! _________________ LP, SONJA |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|