|
Magdalena Forum sedanjih in bodočih stanovalcev poslovno stanovanjskega objekta Magdalena v Mariboru
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Tamara
Pridružen/-a: 04.03. 2008, 13:47 Prispevkov: 46
|
Objavljeno: 25 Sep 2008 08:13 Naslov sporočila: |
|
|
Tole je včeraj priletelo v e-nabiralnik iz City MB. Mimogrede, če se navežem na Igorja, tudi jaz sem že izpostavila, da je strošek zavarovanja izjemno visok. Verjetno je zavarovano vse živo Potrebno in nepotrebno. Po lastnih izkušnjah, so med zavarovalnicami precejšnje razlike, poleg tega ti prodajo nekaj, kar sploh ne potrebuješ. Zato je nujno, da od City-ja zahtevamo kopijo police, da se preveri, kaj je gor.
Istočano še prosim, če lahko kdo poroča, kako je bilo na dnevu odprtih vrat pori Uprastan-u....
ETAŽNI LASTNIKI OBJEKTA
MAGDALENA 2
Maribor, 24.9.2008
Spoštovani etažni lastniki!
Ugotavljamo, da v objektu Magdalena 2 konkurenčno podjetje izvaja agresivno kampanjo za zamenjavo upravnika objekta.
Želeli bi vas obvestiti o aktivnostih, ki jih naše podjetje na objektu za vas uspešno in kakovostno izvaja, ter vas tako prepričati o nujnosti kakovostnega izvajanja upravniških storitev za zagotavljanje ohranjanja vrednosti nepremičnine.
Kot upravnik namreč na objektu po strokovnih ocenah izvajamo vsa nujna vzdrževalna in zakonsko obvezna dela, predloge za izvedbo rednih vzdrževalnih del in predloge za morebitne koristne investicijske posege v objekt pa prepustimo v odločanje vsem etažnim lastnikom. V kolikor večina etažnih lastnikov poda soglasje k izvedbi predlaganih del, pričnemo vse aktivnosti za izvedbo. Kot kakovosten upravnik redno sodelujemo s preverjenimi dobavitelji in izvajalci, ter zaradi večjega odjema uspemo za naše objekte dogovoriti bistveno ugodnejše cene. Dobaviteljem in izvajalcem poravnavamo obveznosti v valutnih rokih, ter tako za etažne lastnike zalagamo sredstva za zagotovitev nemotenega obratovanja objekta v primeru neplačil s strani posameznih etažnih lastnikov. O vseh izvedenih aktivnostih v koledarskem letu podamo etažnim lastnikom poročilo o delu upravnika, ki je na visoki kakovostni ravni, ter vsebuje vse potrebne podatke o delu upravnika do podrobnosti, kar kaže tudi obsežnost poročila. S strani Gospodarske zbornice Slovenije smo prejeli tudi priznanje za najboljše poročilo o delu upravnika za leto 2006.
Želimo vas seznaniti tudi z rednim tvornim sodelovanjem z nadzornim odborom objekta, saj seje nadzornega odbora sklicujemo vsaka dva meseca. Člani nadzornega odbora so na sejah obveščeni o izvedenih aktivnostih, sprejemajo odločitve o posameznih zadevah v njihovi pristojnosti, prav tako pa so podana pojasnila na njihova vprašanja ter sprejete pripombe oz. smernice za nadaljnje aktivnosti. Zapisniki sestankov nadzornega odbora so nameščeni na oglasnih deskah, tako da se etažni lastniki lahko o poteku in sklepih seznanite.
Zavedamo se, da je na novih objektih obsežnejša problematika, vendar smo kljub temu vse zadeve poskušali urediti v razumnih rokih, kar je razvidno tudi iz takojšnjih sklicev sej nadzornega odbora in pristopu k reševanju problematike na način, kot se dogovori s predstavniki objekta ter v dogovorjenih rokih. Na zadnji seji NO so bila obravnavane vse odprte zadeve, vse dogovorjene aktivnosti so z naše strani tudi bile izvedene. Etažni lastniki pa se morate zavedati, da so rešitve določenih zadev odvisne od sodelovanja lastnikov, ter brez soglasij ustrezne večine lastnikov ni moč pričeti aktivnosti. Prav tako pripominjamo, da smo uspeli z večino zahtevkov za odpravo napak gradnje pri investitorju objekta, ter je večina reklamacij uspešno rešenih. Za uspešno delo imamo tudi ustrezno kadrovsko zasedbo, saj zaposlujemo strokovnjake iz pravnih in ekonomskih področij ter inženirje iz različnih tehničnih področij. Naše podjetje je pridobilo tudi certifikat ISO STANDARD 9001, kar zagotavlja našo kakovost in željo po nenehnem izboljševanju.
Prepričani smo, da je naše podjetje najboljša izbira za dobro obratovanje in vzdrževanje objekta ter celo poviševanje vrednosti nepremičnine. Prav tako podajamo pripombo na ponudbo konkurenčnega podjetja, da šestmesečno brezplačno kakovostno izvajanje storitev ni izvedljivo, prav tako pa je vprašljiva višina cene po izteku tega obdobja.
Vse etažne lastnike vljudno naprošamo za podporo! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Edvard
Pridružen/-a: 27.01. 2008, 23:11 Prispevkov: 15
|
Objavljeno: 25 Sep 2008 23:16 Naslov sporočila: |
|
|
Moj odgovor na City-jev dopis:
Vse besede so zaman, ko pogledam vaše položnice. Kot sem že nekaj krat na tem forumu napisal, plačujem v Magdaleni občutno več, zadnje položnice dosegajo 200 % položnic iz bivšega bivališča za enako kvadraturo in število oseb. Kar me najbolj čudi je to, da ste postali upravitelj tudi na moji stari lokaciji. Danes sem naredil primerjavo stroškov mojega stanovanja v Magdaleni in 2.7 x po kvadraturi večjega stanovanja z enim parkirnim mestom in osebo več, in ugotovil, da plačujem enake položnice. In se potem vprašam...
Biseri na vaših položnicah kot 50 EUR poračuna za stopniščno elektriko in podobno, mi govori, da vaši strokovnjaki, inženirji ne znajo sešteti luči in predvideti porabo v naprej... Čiščenju garaže, ki ste jo seveda pošteno zaračunali, pa težko rečemo čiščenje, saj še vedno stopim iz avta v skoraj cm debelo preprogo svinjarije.
Zato seveda navijam za drugega upravljalca, ki me lahko prepriča tudi brez “agresivnih” pristopov in zvenečih ISO certifikatov. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
James
Pridružen/-a: 19.11. 2007, 19:58 Prispevkov: 77
|
Objavljeno: 27 Sep 2008 14:40 Naslov sporočila: |
|
|
Edvard, dobro napisano! Dovolj je praznih obljub. Začutili so, da se jim tresejo tla pod nogami. Mene zanima samo to, kdo bo racionalneje skrbel za objekt. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
James
Pridružen/-a: 19.11. 2007, 19:58 Prispevkov: 77
|
Objavljeno: 20 Okt 2008 17:00 Naslov sporočila: |
|
|
V nedeljo greva s punco na sprehod in kaj vidima, vseh šest luči za dovoz v garažo so sredi dne (zunaj sonce sije) vklopljene A ni to absurd in metanje našega denarja skozi okno
Že tako mi je nesmiselno, da v garažni hiši svetijo vse luči. Dovolj bi bilo, če bi svetila vsaka druga. Sploh v prvem nadstropju garaže, kjer so okna, skozi katera čez dan prihaja kar nekaj svetlobe. Že s tem bi prihranili nedvomno kar nekaj denarja pri električni energiji. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Novinec
Pridružen/-a: 14.02. 2008, 18:56 Prispevkov: 159
|
Objavljeno: 20 Okt 2008 18:47 Naslov sporočila: |
|
|
James to z lučmi v garažah, je stvar, ki se ne da veliko zmanjšati.
Luči morajo goreti 24 ur, mora biti osvetljenost toliko in toliko.
Ena od možnosti bi bila ta, da bi v predelih, kjer so okna in je nekaj dnevne svetlobe, da bi se del luči ugasnil.
Vendar inštalacija ni tako "energetsko varčno " narejena. Da bi se to sedaj preuredilo, je ekonomično nesmiselno, ker bi bila investicija predraga.
Glede dovoza in luči ob njem, bi naj bilo že urejeno. Bomo v kratkem izvedeli, kje se je zataknilo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
James
Pridružen/-a: 19.11. 2007, 19:58 Prispevkov: 77
|
Objavljeno: 20 Okt 2008 18:57 Naslov sporočila: |
|
|
Novinec je napisal/a: |
Luči morajo goreti 24 ur, mora biti osvetljenost toliko in toliko.
Ena od možnosti bi bila ta, da bi v predelih, kjer so okna in je nekaj dnevne svetlobe, da bi se del luči ugasnil. |
Če že morajo goreti, naj se naredi preprost test in se naj vsako drugo žarnico odvije. Pa bomo videli ali je dovolj svetlobe ali ne.
Novinec je napisal/a: |
Glede dovoza in luči ob njem, bi naj bilo že urejeno. Bomo v kratkem izvedeli, kje se je zataknilo. |
Eno leto smo plačevali višje položnice zaradi nesposobnosti nekaterih ljudi pri City-u. Eno leto so čez dan svetile luči, kljub temu, da je bilo svetlo? Zdaj po enem letu pa so se končno zmigali, ker jim komkurenca diha za ovratnik. A se zaj*bavajo z nami al kaj?
Pa to je že res višek nesramnosti ali bolje rečeno nesposobnosti |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Novinec
Pridružen/-a: 14.02. 2008, 18:56 Prispevkov: 159
|
Objavljeno: 20 Okt 2008 19:10 Naslov sporočila: |
|
|
Projektant je določil število svetilk tako da se doseže minimalna osvetljenost.
Vsaj tako bi naj bilo. Zaupam mu, da je naredil pravilni izračun.
Če mi kakšno žarnico odvijemo, je to "naša" odločitev.
Da gorijo luči ob dovozu je "napaka" projektanta ali električarja. To se bo še ugotovilo, ko bo nekdo našel čas in bo pregledal PID (projekt izvedbenih del).
Kljub drugačnim trditvam, mislim, da bi to moral narediti city in to delo potem zaračunati MTB, ne nam.
Upam da se to v kratkem uredi. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
igorb
Pridružen/-a: 20.11. 2007, 15:05 Prispevkov: 19
|
Objavljeno: 20 Okt 2008 21:20 Naslov sporočila: |
|
|
Novinec je napisal/a: |
Da gorijo luči ob dovozu je "napaka" projektanta ali električarja. To se bo še ugotovilo, ko bo nekdo našel čas in bo pregledal PID (projekt izvedbenih del).
Kljub drugačnim trditvam, mislim, da bi to moral narediti city in to delo potem zaračunati MTB, ne nam.
Upam da se to v kratkem uredi. |
Upam, da bo res kmalu nekdo ta famozni pid pogledal in ugotovil tudi kako je mogoče, da obstaja samo en števec za el. energijo za "skupne prostore" in poslovni del (če/ko bo to ugotovljeno, bi mogoče lahko koga predlagali za nobelovo prihodnje leto).
Čeprav se seveda strinjam s tem, da je potrebno zmanjšati razsvetljavo v garažah, bi na pamet rekel, da je ta strošek zanemarljiv, v primerjavi s povečanjem stroškov za skupno elektriko v zimskem času.
Izgovori, da je tako pač po projektu in da je nov števec prevelik strošek me ne prepričajo, saj ne gre za našo napako, pa vseeno plačujemo za porabo energije v prostorih, ki jih sploh ne uporabljamo, oz. do katerih sploh nimamo dostopa.
Upam, da se tudi to v kratkem uredi.
LP,
Igor |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Tamara
Pridružen/-a: 04.03. 2008, 13:47 Prispevkov: 46
|
Objavljeno: 21 Okt 2008 07:44 Naslov sporočila: |
|
|
@james
@igorb
To, kar sta vidva izpostavila, je bilo že zdavnaj posredovano City Mb. Tudi razkošna razsvetljava na dvorišču, ketere vidva ne omenjata. Idita na začetek tega foruma in vse vama bo jasno. City MB samo nekaj piše in piše (zapisnike in podobne jajce ), ne reši pa nič. Še sedaj, ko jim resnično voda v grlo teče. Zato si zaslužijo, da Magdalene več ne upravljajo. Vsaj 2 ne... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Tamara
Pridružen/-a: 04.03. 2008, 13:47 Prispevkov: 46
|
Objavljeno: 10 Nov 2008 11:01 Naslov sporočila: |
|
|
V vednost. To so vprašanja, ki sem jih danes naslovila na City Mb.
Pozdravljena!
Obveščam vas, da v Magdaleni 2, na Jezdarski 8a, ne delujejo domofoni. Ti sicer "zabrenčijo", vendar vrat ni mogoče odpreti. Prosim, da uredite servis čimprej.
Sicer pa me v zvezi z omenjenim objektom zanima še sedeče:
- število prijavljenih oseb - ali se je od vašega poziva kaj spremenilo na bolje? - prosim, da objavite ažuriran seznam
- popravilo dvigala - zakaj je na zadnjem prejetem računu obračunan tako velik strošek popravila dvigala? Kolikor je meni znano, mora garancija trajati najmanj eno leto.
- čiščenje - kakšna je nova dinamika čiščenja?
- razsvetljava na dvorišču - kdaj nameravate končno premakniti senzorje - luči v novembrskih dneh namreč nemalokrat gorijo sredi dneva (v soboto še ob 10.30)
- dovoz v garažo - zakaj še zmeraj ni urejen režim razsvetljave? - luči gorijo dan in noč |
|
Nazaj na vrh |
|
|
James
Pridružen/-a: 19.11. 2007, 19:58 Prispevkov: 77
|
Objavljeno: 10 Nov 2008 14:46 Naslov sporočila: |
|
|
Odlično, me veseli da si tako zavzeta. Upam le, da si bodo "gospodje" vzeli čas in podali dobre argumente. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Novinec
Pridružen/-a: 14.02. 2008, 18:56 Prispevkov: 159
|
Objavljeno: 10 Nov 2008 15:08 Naslov sporočila: |
|
|
Senzorji za luči na dvorišču je že premaknjen, sem videl danes.
Ali še to vedno ni dobro. Dajte to še naprej spremljati in javit.
Takšni dopisi direktno na City so najboljša stvar, ker je dokumentirano in še uraden odgovor dobiš.
Se priporočamo za objavo odgovora tudi tukaj.
Nazadnje urejal/a Novinec 05 Dec 2008 10:47; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mojca
Pridružen/-a: 31.03. 2008, 11:03 Prispevkov: 94
|
Objavljeno: 04 Dec 2008 08:33 Naslov sporočila: |
|
|
A je to normalno da stane servis praktično novih gasilnih aparatov več kot 1800€? Počasi res ne vem kaj si bodo še namislili da nam zaračunajo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
James
Pridružen/-a: 19.11. 2007, 19:58 Prispevkov: 77
|
Objavljeno: 04 Dec 2008 08:45 Naslov sporočila: |
|
|
Luči na dovozu v garažno hišo še vedno svetijo dan in noč, strošek pa bomo tak kot že leto dni plačevali mi. Na oglasno desko smo (Magdalena 1) dobili obvestilo, da bomo na garažna vrata čakali od 4-5 tednov???? Vrat pa ni že gor več kot mesec dni, torej bomo skupno brez njih več kot polovico zime.
Zanima me kako bo letos urejen dostop do graže, lani je bil dovoz poledenel in me je parkrat pošteno zaneslo. Prav tako me zanima kaj nameravajo ukreniti z lužo ki je pri vhodu v garažo, saj je tam čez celo leto, pozimi pa bo brez garažnih vrat zagotovo zamrznila?
Imam občutek, da je upravnik norca brije iz nas in nam za vsako malenkost zakasira. To se mora čimprej nehati! Ve kdo kako daleč smo z zbiranjem podpisov? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Novinec
Pridružen/-a: 14.02. 2008, 18:56 Prispevkov: 159
|
Objavljeno: 05 Dec 2008 10:46 Naslov sporočila: |
|
|
mojca je napisal/a: |
A je to normalno da stane servis praktično novih gasilnih aparatov več kot 1800€? Počasi res ne vem kaj si bodo še namislili da nam zaračunajo. |
Ta račun bomo preverili.
Pomembno je samo da vidimo koliko je aparatov. glede na dosedanje izkušnje niso izbrali preveč ugodnega izvajalca.
Aparat se mora pregledati na eno leto.
UPS, ti aparati pa še niso stari eno leto!!!!!!!!!!!!! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|